给我来只吧唧熊

超蝙 霜铁 盾冬 闪博 ec 宇宙夫夫
Berlin - Tag & Nacht Vol. 3 CD1 Olly Murs、Flo Rida
Troublemaker - Olly Murs、Flo Rida

文章发不出来,不知道为什么,发首歌听听吧

很适合霜铁啊


# Troublemaker  (歌手:Olly Murs/Flo Rida)#


You're a troublemaker    

你这个麻烦精

You ain't nothing but a troublemaker boy

你就是一个爱制造麻烦的男孩

You had me hooked again from the minute you sat down

你才刚一坐下 我就被你迷住了

The way you bite your lip

你咬唇的样子

Got my head spinnin' around

让我神魂颠倒

After a drink or two

一两杯刚下肚

I was putty in your hands

我就任你摆布

I don't know if I have the strength to stand

想要站起来,但却双腿发软

Maybe I'm insane

也许我是疯了

It's like you're always there in the corners of my mind

就好像你永远在我脑海的角落

I see a silhouette every time I close my eyes

每当我闭上双眼 都能看到你的魅影

There must be poison in those finger tips of yours

你指尖的触摸好像有致命的魔力

Cause I keep comin' back again for more

因为我一直对你魂牵梦萦

Oh oh oh...Trouble troublemaker. yeah

哦,麻烦,麻烦精

That's your middlename

这是你的绰号

I know you're no good  but you're stuck in my brain

我知道你不是什么好鸟,但却占据我的心

Why does it feel so good but hurt so bad

为什么感此觉很美妙却又如伤痛

My mind keeps saying

我的内心在告诉我

Run as fast as you can

逃得越远越好

I say I'm done  but then you pull me back

我说我不干了,我们完了,但你又拉我来回

Troublemaker

唉,你这个麻烦精


评论(4)
热度(21)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 给我来只吧唧熊 | Powered by LOFTER