给我来只吧唧熊

超蝙 霜铁 盾冬 闪博 ec 宇宙夫夫
Tarzan (An Original Walt Disney Records Soundtrack) Glenn Close
You'll Be In My Heart - Glenn Close

找了好久,终于找到这个版本了(后面的男音温柔而深情)

之前有一位太太用这首歌剪辑了盾冬视频

歌词很适合Steve和Bucky



YOU 'LL BE IN MY HEART


Come stop your crying, it will be all right
来吧 擦干眼泪  一切都会变好 

Just take my hand, hold it tight
抓住我的手 紧紧握牢 

I will protect you from all around you
我会保护你 不让风雨侵袭 

I will be here don’t you cry
我就在这里 不要哭泣 

For one so small, you seem so strong
你如此弱小 却无比坚强 

My arms will hold you keep you safe and warm
我温暖的怀抱是你最安全的地方 

This bond between us can’t be broken
我们间的羁绊无法割断 

I will be here  don’t you cry
我就在这里 不要哭泣 

And you’ll be in my heart
你就在我心上 

Yes, you’ll be in my heart
你就在我心上 

From this day on
从这一天起 

Now and forever more
地久天长 

You’ll be in my heart
你就在我心上 

No matter what they say
不管别人闲言碎语 

You’ll be here in my heart
你就在我心上 

Always
永远——

评论
热度(10)
© 给我来只吧唧熊 | Powered by LOFTER